Aktualny cennik usług serwisowych oraz informacje o promocjach dostępne są pod dyżurnym numerem telefonu 605 500 501.
Zanim zadzwonisz aby się umówić na wizytę serwisową:
- Sprawdź dokładny model Twojego urządzenia, będzie on na tabliczce znamionowej, w instrukcji obsługi lub na protokole serwisowym z poprzedniej wizyty.
- Przygotuj książkę serwisową/ kartę gwarancyjną (jeśli urządzenie jest na gwarancji).
- Sprawdź kiedy był wykonywany ostatni serwis (im dłuższa przerwa tym więcej uwagi i czasu będzie wymagało Twoje urządzenie).
- Zgłaszając usterkę pamiętaj aby jak najdokładniej ją opisać osobie przyjmującej zgłoszenie.
- Zanotuj umówiony termin (datę i godzinę) wizyty.
- Przygotuj swobodny dostęp do urządzenia.
- Przygotuj środki finansowe (można płacić kartą płatniczą).
Płatności można dokonywać w formie gotówkowej i bezgotówkowej.
Dodatkowe usługi, tj. odpowietrzanie instalacji, naprawy termostatów grzejnikowych, uszczelnianie nieszczelności wodnych i gazowych, naprawy i kontrole innych urządzeń grzewczych, mogą podlegać dodatkowej opłacie ustalanej indywidualnie z serwisantem.
2008-2024 © NSK Centrum Serwisowe
Ta strona korzysta z plików cookie w celach statystycznych. Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.
Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko.